Wysyłka i
Zwroty
Zamówienie zostanie
zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców
sklepu. W przypadku niedostępności części towaru objętych zamówieniem Klient
jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego
realizacji (wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
Zakupiony towar można
odebrać w następujący sposób:
Koszt przesyłki
jest wyliczany w momencie składania zamówienia.
Po wysłaniu zamówienia, istnieje możliwość jego anulacji poprzez złożenie
oświadczenia woli na piśmie (e-mail) i powiadomieniu nas telefonicznie pod numerem
044/732-67-17 lub faxem pod numerem 044/732-55-19
Zamówienia,
które zostały już wysłane na adres ZAMAWIAJĄCEGO, nie mogą zostać
anulowane!
Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy w
terminie 10 dni od dnia wydania rzeczy , bez podania przyczyny, składając
oświadczenie na piśmie oraz dokonując zwrotu towaru wraz z oryginalnym dowodem
zakupu (paragon fiskalny). W przypadku faktury VAT warunkiem zwrotu pieniędzy
jest odesłanie towaru, a następnie podpisanie i odesłanie faktury korygującej.
Równowartość zwróconego towaru otrzymuje Klient w terminie 14 dni:
-
od daty
dostarczenia podpisanej faktury korygującej (w przypadku, gdy dokumentem
sprzedaży jest faktura VAT) przelewem na podany rachunek w banku lub
przekazem pocztowym. Koszty przesyłki oraz prowizję bankową, ponosi
Klient.
Do zwracanego
towaru musi być dołączony dowód zakupu oraz nr konta bankowego, na który
mają zostać odesłane pieniądze.
Zwracany towar
nie może posiadać cech wskazujących na użytkowanie lub montaż. Towar musi
zostać zwrócony w niezniszczonym opakowaniu z wszystkimi dokumentami
(gwarancja, instrukcja itd.). W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do
odmówienia przyjęcia zwrotu.
Sklep nie dopuszcza zwrotu części towaru jednego typu (np. klient zamówił 35
listew ceramicznych i chce zwrócić 10 listew ).
Towar "na zamówienie" nie podlega zwrotowi.
Bezpieczeństwo
przesyłek
Nasza firma ma
kilkunastoletnie dowiadczenie w sprzedaży płytek ceramicznych. Wypracowane
standardy pakowania wykorzystujemy w naszym sklepie internetowym.
Na terenie kraju zamówienie wysyłane jest na palecie sprawdzoną i
zaufaną firmą kurierską PEKAES.
Wszystkie produkty
zapakowane na paletę owijane są folią strech, taśmą klejącą oraz zapinane
spinkami z tworzywa. Spakowany w ten sposób towar jest w pełni przygotowany do
transportu.
Robimy wszystko co w naszej mocy, aby przesyłka dotarła do Państwa w
nienaruszonym stanie. Prosimy jednak o dokładne sprawdzenie towaru przy
odbiorze. W przypadku zastrzeżeń prosimy o kontakt i sporządzenie z kurierem
protokołu uszkodzeń (w szczególności prosimy o sprawdzenie ceramiki sanitarnej
i elementów dekoracyjnych płytek ceramicznych )
W przeciwieństwie do innych sklepów, to my bierzemy na siebie
formalności związane z dochodzeniem odszkodowania od firmy ubezpieczeniowej.
Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu towaru będącego
przedmiotem reklamacji.
Postępowanie
podczas odbioru przesyłki
1. Przed otworzeniem
przesyłki należy pokwitować jej odbiór i zapłacić ewentualne pobranie. Mogą
Państwo poprosić kuriera o pozostanie do momentu otworzenia i sprawdzenia
przesyłki.
2. Jeżeli zauważycie
Państwo uszkodzenie lub niezgodność towaru należy spisać protokół szkody w
obecności kuriera. Protokół powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz
opis uszkodzeń lub braków w towarze.
3. Spisany protokół należy przesłać do siedziby firmy PHU DOMEX 97-300
Piotrków Trybunalski ulica Sulejowska 27 Tylko ze spisanym protokołem, możliwa
jest wymiana towaru na nowy.
Odbiór osobisty
Każde zamówienie
może zostać odebrane osobiście w naszych Biurach Obsługi Klienta w Piotrkowie
Trybunalskim i Łasku po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Na miejscu można zapłacić
tylko gotówką.
Odbiór osobisty- Piotrków Trybunalski
ul.Sulejowska 27
w godzinach:
od poniedziałku do piątku 10-18
soboty 10-14
telefon: 44/732-67-17
Odbiór osobisty- Łask
ul. Kolejowa 6/10
w godzinach:
od poniedziałku do piątku 10-18
soboty 10-14
telefon: 43/675-35-28
|